Tijdens de kantooruren (openingsuren zie kolom rechts)
Via telefoon:
Via e-mail:
Via brief:
Bezoek aan kantoor:
Buiten de kantooruren (sluitingsuren zie kolom rechts)
Je kan ook rechtstreeks contact nemen met één van onze medewerkers.
Onze officiële benaming, gegevens en erkenningen vind je op de pagina 'Juridische informatie'.
Volgende webformulieren zijn ook best handig om ons snel te bereiken: een vraag stellen, een offerte aanvragen en een schade aangeven.
Klachten
Mocht u om één of andere reden ontevreden zijn over onze werking, dan kan u beroep doen op onze interne klachtenbehandeling door middel van een eenvoudige melding via ons online klachtenformulier of via een formulier aan de balie van ons kantoor. Alle klachten worden speciaal opgevolgd in een logboek en worden besproken en geëvalueerd tijdens onze managementvergaderingen.
Indien u verkiest uw klacht extern te formuleren, kan u terecht bij de Ombudsdienst Verzekeringen, de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel. Tel.: 02 547 58 71 - Fax 02 547 59 75 - zie ook de pagina nuttige links .